10 psichologinių triukų, kaip numesti svorio

10 psichologinių triukų, kaip numesti svorio

Jei jūs NORITE maisto, palikite jį. Jei jums jo REIKIA, valgykite. Normalu, jei jūsų lėkštėje liko šiek tiek maisto. Mintyse skaičiuokite maisto kalorijas, venkite išsiblaškymo ir nevalgykite prie televizoriaus. Susikoncentruokite į tai, ką valgote, maisto skonį ir į tai, kaip pilnėja jūsų skrandis. Naudokite mažesnę lėkštę ir didesnę šakutę, kad apgautumėte savo smegenis suvalgydami mažiau, o kaloringus gėrimus gerkite iš aukštos stiklinės.

Triukai, kaip numesti svorio

Tyrimai parodė, kad mes galime apgauti savo protą – suvalgyti mažiau maisto ir vis tiek jaustis sotūs. Šie psichologiniai būdai buvo naudojami žmonių, kurie norėjo numesti ir palaikyti svorį. Išbandykite juos patys.

1. Užduokite sau klausimus

Kai jūs siekiate sausainio, paklauskite savęs, ar jis vertas tų kalorijų. Taip pat paklauskite savęs, ar geriau suvalgyti tą vieną sausainį, ar pilną dubenį čili troškinio vėliau. Paprastai, jūs priminsite sau, kad valgydami sveikai galėsite suvalgyti daugiau ir pasisotinsite labiau nei nuo to vieno sausainio. Dar vienas puikus klausimas, kurį turėtumėte užduoti sau, yra: ,,Ar man reikia to, ar aš noriu to?“ Jei norite, palikite. Jei jums reikia, valgykite.

2. Visada palikite maisto lėkštėje

Metų metus tėvai verčia vaikus, suvalgyti viską, kas yra lėkštėje. Tai labai bloga pamoka. Jūs neprivalote ištuštinti lėkštės. Jūs galite išsaugoti likučius vėlesniam valgymui ar net kitai dienai. Pakeiskite savo mąstyseną apie tai, kad jums reikia suvalgyti viską, kas yra lėkštėje. Valgykite tiek, kiek jums reikia, o tai, kas liko, suvalgysite vėliau.

3. Paverskite tai žaidimu

Sužaiskite mažą žaidimą su savimi, kad pamatytumėte, kaip arti galite būti savo idealaus kalorijų kiekio kiekvieną dieną. Gali būti smagu išsiaiškinti, ką gali ir ko negali valgyti, kad neviršytum dienos normos. Jūs taip įsijausite į šį žaidimą, kad nesuvoksite, jog valgote mažiau.

4. Sugalvokite dėl ko galite nekęsti nesveiko maisto

Dievinate Big Mac‘us, bet neapkenčiate tos minties, kad jie gali sugadinti jūsų dietą? Ieškokite informacijos internete iš ko jie gaminami, bei siaubingų istorijų iš pačių ,,McDonald‘‘ restorano darbuotojų. Taip jūs atsikratysite minčių apie nesveiko maisto valgymą ir galėsite suvalgyti daugiau sveiko maisto.

5. Atkreipkite dėmesį į tai, ką valgote

Daugelis žmonių valgydami žiūri televizorių ar sėdi prie kompiuterio. Jie suvalgo daug daugiau nei turėtų. Kai valgote, stenkitės pajausti maisto skonį ir atkreipti dėmesį į savo skrandį. valgydami tokiu būdu pajusite malonumą.

6. Naudokite mažesnę lėkštę

Šiuolaikiniai porcijų dydžiai yra didžiausias minusas, norint numesti svorio. Naudodami mažesnę lėkštę, sutalpinsite ant jos mažiau maisto, bet galvosite, kad suvalgote daug, nes lėkštė bus pilna. Tik nekartokite patiekalo.

7. Priverskite save valgyti mažiau

Kai ketinate valgyti patiekalą, pasakykite sau, kad jūs valgysite kažką tikrai skanaus ir sotaus. Tai sakydami patys sau įteigsite, kad sveikas maistas jums patinka, ir greičiau pasijusite sotūs.

8. Derinkite staltiesę ir indus

Mokslininkai nustatė, kad žmonės suvalgo mažiau maisto iš lėkštės, kurios spalva atitinka staltiesės spalvą. Jie iškėlė hipotezę, kad tai susiję su optine iliuzija (kitaip dar vadinama Delboeuf iliuzija). Ši iliuzija paverčia lėkštę mažiau pastebima.

9. Gerkite kaloringus gėrimus iš aukštų stiklinių

Aukšta, bet ne plati stiklinė talpins mažiau gėrimo, bei atrodys didesnė. Tai verčia žmones manyti, kad jie geria daugiau nei iš tikrųjų, kas yra naudinga geriant kaloringus gėrimus.

10. Naudokite didesnę šakutę

Su didesne šakute jūs pasmeigsite daugiau maisto, tačiau nepatikėsite jog visa tai tilps jūsų burnoje, dėl to sumažinsite kąsnius. Žmonės, naudojantys mažas šakutes, valgo dideliais kąsniais galvodami, kad ant mažos šakutės netelpa daug maisto.

Išbandykite šiuos patarimus, kai norėsite numesti svorio. Nustebsite kiek naudos iš jų turėsite.

Šaltinis: curejoy
Komentarų nėra

Komentuoti

El. pašto adresas nebus skelbiamas.