Atsibodo sirgti? Maistas imuniteto stiprinimui

Atsibodo sirgti? Maistas imuniteto stiprinimui

Taip tik atrodo, ar visi aplinkui ėmė sirgti? Taigi jei Tu jau pagavai virusą, arba stengiesi apsisaugoti, mes stengsimės padėti. Mindbodygreen.com apklausė geriausius JAV gydytojus ir išsiaiškino, kokie maisto produktai yra jų mėgstamiausia, kai kalbama apie imuninės sistemos stiprinimą.

Česnakas, ilgoji ciberžolė ir kokosų aliejus

Imunitetas labai svarbus kiekvienam iš mūsų. Kuo jis stipresnis – tuo atsparesnis žmogaus organizmas. Būtent todėl, stiprinti imunitetą yra labai svarbu ir turėtume tai daryti kaip tik įmanoma, taigi – ir maisto pagalba. Į racioną dažnai įtraukiu grybus, nes jie stiprina imuninę sistemą, česnaką – natūralų antibiotiką, pasižymintį antibakterinėmis savybėmis. Taip pat ir fermentuotus pieno produktus, kurie žarnyną praturtina gerosiomis bakterijomis. Maža to, maistą stengiuosi pagardinti prieskoninėmis žolelėmis, kurios ne ką mažiau gerų savybių turi. Štai, kad ir imbieras ar ilgoji ciberžolė, kurie veiki priešuždegimiškai, stiprina imunitetą. Kokosų aliejus – tai dar vienas mano pamėgtas produktas. Jame yra taip vadinamos lauro rūgšties, kuri ne tik stiprina imunitetą, bet ir širdį.

-Gydytojas Frank Lipman

Kokosų aliejus žaliosios sultys, iškrovos dienos

Aš mėgstu guršnoti grybų eliksyrus. Čaga, Liūto karčiai, kordicepsas bei reiši netik stiprina imunitetą, bet ir yra puikūs adaptogenai. Kasdien stengiuosi suvartoti valgomąjį šaukštą nerafinuoto kokosų aliejaus, kurį ištirpinu arba puodelyje žaliosios arbatos, arba trintame vaisių/daržovių kokteilyje. Labai mėgstu žaliąjį pienų kokteilį, kurį pagardinu tik citrina. Maža to, aš darau iškrovos dienas.

-Gydytojas Will Cole

Šeivamedžio uogų sirupas, menkės kepenėlių aliejus ir obuolių actas

Kai pajaučiu pirmuosius peršalimo simptomus – susidarau pilną mitybos ir veiksmų planą, idant sustiprinčiau imuninę sistemą ir liga manęs nepakirstų. Nedelsiant imu vartoti šeivamedžio uogų sirupą, kuris turi antimikrobinių savybių bei vitamino A kupiną menkės kepenėlių aliejų. Tam, kad žarnyne susidarytų geroji mikroflora, valgau raugintus kopūstus ir obuolių actą. Gerklę skalauju šiltu vandeniu su jūros druska. Ir žinoma ilsiuosi, stengiuosi gauti gryno oro ir saulės.

– Gydytoja Ellen Vora

Moliūgų sėklos, jogurtas ir kombuča

Tam, kad sustiprėtų imuninė sistemą, stengiuosi valgyti tokį maistą, kuriame yra daug cinko. Šis mineralas – geros sveikatos pamatas. Mano mėgstamiausi maisto produktai – vėžiai ir moliūgų sėklos. Pastarųjų panaudojimo galimybės labai plačios: jomis gardinu glotnučius, omletą, salotas, garuose virtas daržoves. Na, o vėžiagyviai – mano mėgstamiausias supermaistas. Nr. 1 maistas smegenims ir cinko šaltinis. Nemažą vaidmenį stipriai sveikatai turi ir virškinimas, todėl nuolat stengiuosi valgyti fermentuotų pieno produktų – kefyro, jogurto, kombučos.

– Gydytojas Drew Ramsey

Liesa mėsa, avinžirniai, fermentuoti pieno produktai

Stengiuosi valgyti kuo dagiau maisto, kuriame yra cinko: liesos mėsos, paukštienos, vėžius, krabus, avinžirnius, grybus ir fermentuotus pieno produktus. 50-80% imuninės sistemos priklauso nuo virškinimo sistemos. Bakterijos, esančios virškinamajame trakte turi tam didelės įtakos. Fermentuoti pieno produktai labai padeda kurti gerasias žarnyno bakterijas. Tai stimuliuoja imuninę sistemą kuri kovoja su blogomis bakterijomis ir virusais. Jeigu žarnyno mikrofloroje – disbalansas, sutrinka ir imuninė sistema, ima stigti energijos. Grybai padeda šioje kovoje, nes juose apstu vitamino B, V, bei mineralų: kalcio, proteino, ląstelienos.

– Gydytojas Robin Berzin

 

Taigi, galima susidaryti bendrą vaizdą – svarbiausia į racioną įtraukti pieno produktus, tokius kaip kefyras ar jogurtas, grybus, bei kokį nors cinko šaltinį.

 

Pagal: mindbodygreen.com

Komentarų nėra

Komentuoti

El. pašto adresas nebus skelbiamas.